مدرسه بازاریابی و فروش ایران
آمادگی دارد تا با توجه به نیاز سازمان شما برای افزایش مهارت های فروش و بازاریابی پرسنل شما دوره هاو کارگاه های آموزشی مرتبط برگزار نماید
دکتر سازمان.دکتر بازاریابی. دکتر فروش. دکتر برند.
marketingdoctor.ir
branddoctor.ir
salez.ir
بدن
ما برای سلامتی نیاز به مراقبت دارد و کسانی که به سلامتی خود اهمیت می
دهند دائما تحت نظر پزشک هستند. نظارت و تحت کنترل بودن یک پزشک موقعی از
اهمیت بیشتری برخوردار می شود که بدن دچار یک شک یا اضافه کم شدن یک عامل
دیگر یا نفوذ یک ویروس و … می شود. شرکت ها و سازمان ها هم مانند بدن انسان
دارای سیستم های مختلفی هستند که نیاز به مراقبت کنترل و سازماندهی می
باشند همانطور که پزشکان برای حفظ سلامتی خود آزمایش هایی را به طور
سالیانه یا ماهیانه از فشار خون تا سلامتی تمامی غدد ضروری می دانند.
سازمان نیز هرازگاهی نیاز به دکتر و آزمایش یا معاینه دارد و برای اینکه یک
شرکت و سازمان سلامتی آن ادامه پیدا کرده و به روز باشد نیاز به معاینه و
تحت کنترل بودن یک دکتر دارد و از آنجا که واحد های فروش و بازاریابی قلب
تپنده هر شرکت وسازمان می باشند این مساله در این واحد بسیار حائز اهمیت
است و وای به روزی که این واحد یعنی قلب سازمان یا شرکت دچار بیماری شده
باشد
چون رگ های حیاتی هر شرکت و سازمان از واحد فروش، بازاریابی و
تبلیغات می گذرد این واحد باید پزشکانی متخصص با تجربه و متعهد داشته باشد.
پزشک بازاریابی باید هم دارای تحصیلات هم دارای تجربه کافی باشد پزشک و
دکتر بازاریابی و فروش باید طعم بازاریابی را چشیده و خاک بازار را خورده و
دانش کافی برای این کار داشته باشد با انجمن ها و گروه های بین المللی
دائما در ارتباط بوده و بتواند به روزترین روش های معاینه و پزشکی
بازاریابی را مطالعه و اجرا نماید
Www.khooyeh.ir
با مدیر عامل یک
شرکت که برای معاینه واحد فروش و بازاریابی شرکت خود و برای پیشبرد فروش
محصولات و خدمات خود به ما مراجعه کرده بود صحبت می کردیم و سعی می کردیم
تا ایشان را متقاعد کنیم که چرا حق ویزیت تیم پزشکی بازاریابی و فروش ما
بالا می باشد تنها چیزی که توانست ایشان را متقاعد کند همین مساله بود که
ایشان قبلا دچار یک سکته شده بود به ایشان گفتم برای سلامتی قلب خود
ماهیانه چقدر هزینه می کنید گفت به طور متوسط ماهیانه X ریال گفتم تمام این
مبلغ را جمع کن برای یک سال حاضر نیستی برای سلامتی قلب سازمان و شرکت خود
خرج کنی تا همیشه تحت کنترل یک دکتر بازاریابی و فروش باشد که معاینه کرده
نیروها را آموزش دهد انگیزه بخشی داشته باشد مشکلات و عارضه ها و بیماری
های واحد بازاریابی و فروش شما را شناسایی کرده و رفع نماید.
عکس ها به طور تصادفی از گالری خاطرات می باشد لطفا ورق بزنید.
دکتر مدیریت khooyeh.com
برچسبها: مدرس فروش, مدرس بازاریابی, مشاور فروش, مشاور بازاریابی, علی خویه
-
انتخاب مدرس فروش، انتخاب مدرس بازاریابی و فروش، انتخاب مدرس مذاکره، انتخاب مدرس CRM
20 روز قبل -
برندسازی بازاریابی و فروش در تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی و بیمارستانی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷ -
دوره های آموزشی استاد علی خویه برای آموزشگاه ها و موسسات آموزشی
مرداد ۱۰, ۱۳۹۷ -
برندسازی، بازاریابی و فروش در صنعت مبل و دکوراسیون
مرداد ۹, ۱۳۹۷ -
فیلم های آموزشی و مشاوره ای علی خویه
اسفند ۲۲, ۱۳۹۶ -
روش های آموزش مدیریت بازاریابی فروش
برچسبها: انتخاب مدرس فروش, انتخاب مدرس بازاریابی و فروش, انتخاب مدرس مذاکره, انتخاب مدرس CRM
به نظر شما بهترین مدرس بازاریابی و فروش باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
آیا هر مدرسی می تواند مدرس بازاریابی و فروش باشد؟
آیا قبل از انتخاب مدرس بازاریابی و فروش برای شرکت و سازمان خود تحقیق اجمالی انجام می دهید؟
چرا باید یک مدرس بازاریابی و فروش خود تجربیاتی از بازاریابی و فروش داشته باشد؟
آیا یک فرد آکادمیک می تواند یک مدرس بازاریابی و فروش برای شرکت و سازمان شما باشد؟
.....
...
برچسبها: مدرس فروش, مدرس بازاریابی, مشاور فروش, مشاور بازاریابی, علی خویه
-
برندسازی بازاریابی و فروش در تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی و بیمارستانی
9 روز قبل -
دوره های آموزشی استاد علی خویه برای آموزشگاه ها و موسسات آموزشی
12 روز قبل -
برندسازی، بازاریابی و فروش در صنعت مبل و دکوراسیون
13 روز قبل -
اصول مذاکره تجاری و فروشنده ی حرفه ای
خرداد ۲,
برچسبها: مدرس مذاکره مدرس بازاریابی مدرس برند مدرس فروش مدر
مدرس و مشاور:
استاد علی خویه
مدرس و مشاور شرکت های ملی و بین المللی با ۱۹ سال تجربه اجرایی حرفه ای khooyeh.ir
محتوای دوره: - ارتقا مهارت تفکر سیستمی -تکنیک های استقرار سیستم سازی -مهارت های ساده سازی کارها -مهارت های تصمیم سازی تصمیم گیری کلیدی و حرفه ای -هوشمندسازی سازمان و شرکت چیست و چگونه انجام می شود.
- ارتقا مهارت و تفکر هوشمندسازی در تمام رگه های سازمان -ارتباط ایزوها و سیستم سازی و هوشمندسازی -اصول و مهارت های ساده سازی و سرعت دهی به کارها و فعالیت های شرکت
www.khooyeh.com
www.khooyeh.ir
دکتر فروش
doctorsales.ir
دکتر بازاریابی
marketingdoctor.ir
دکتر برند
branddoctor.ir
#هوشمندسازی #سیستم_سازی #هوشمند_سازی #ایزو #سیستم_سازی_مدیریت #تفکر_سیستمی #تفکر_استراتژیک #مدیریت_استراتژیک #هوش_مصنوعی #هوشمند #مدیریت #مشاور_مدیریتی #فرآیند_کسب_و_کار #مشاور_کسب_و_کار #مدرس_ایزو #مشاور_هیات_مدیره #مشاور_ایزو #سیستم_سازی_کسب_و_کار #علی_خویه #هوشمند_سازی_کسب_و_کار
برچسبها: مدرس مذاکره مدرس بازاریابی مدرس برند مدرس فروش مدر
-
روش های آموزش مدیریت بازاریابی فروش برند
1 روز قبل -
مدرس مشاور پرسفر
1 روز قبل -
آموزش های مشاوره ای به مدیران همراه اول
2 روز قبل -
همایش رونمایی برند مدیریت برند و برندسازی
2 روز قبل -
مدرس و مشاور مدیریت کیست و مشاوره چیست؟
12 روز قبل -
اهمیت و ضرورت آموزش و مشاوره مدیریت برند بازاریابی و فروش در محل شرکت
13 روز قبل -
مشاوره و آموزش در شرکت طبیعت زنده ( سینره )
20 روز قبل -
تدریس و آموزش در شرکت شکوفامنش – فیلیپس نیوا و …
دی ۲, ۱۳۹۶ -
کارگاه آموزشی ثبت برند، برندسازی، مدیریت برند و ارزشگذاری برند
آبان ۷, ۱۳۹۶ -
دوره مدیریت فروش حرفه ای
مهر ۱۴, ۱۳۹۶ -
دوره ی آموزشی فروش و بازاریابی حرفه ای . مهندسی فروش اثربخش
برچسبها: روش های آموزش مدیریت بازاریابی فروش برند
مشاور و مدرس بازاریابی و فروش - علی خوبه Khooyeh.ir
خدمات مشاور و مدرس بازاریابی و فروش علی خوبه khooyeh.com
• مشاور و مدرس بازاریابی و فروش جهت عارضه یابی 360 درجه واحد بازاریابی و بازاریابی و فروش analyses 360 sales
• مشاور و مدرس بازاریابی و فروش جهت معاینه فنی و تکنیکی کلیه سیستم های بازاریابی و فروش sales consulting system
• مشاور و مدرس بازاریابی و فروش در راستای بررسی تحلیل و بهبود عملکرد واحد بازاریابی و فروش
• مشاور و مدرس بازاریابی و فروش برای ارایه برنامه های استراتژیک بازاریابی و فروش و بازاریابی
• مشاور و مدرس بازاریابی و فروش برای یکپارچه سازی تیم بازاریابی و فروش و بازاریابی و برندسازی integrated sales consulting
• مشاور و مدرس بازاریابی و فروش برای بهبود شاخص های کلیدی عملکرد واحد بازاریابی و فروش و بازاریابی KPI
• مشاور و مدرس بازاریابی و فروش جهت مدیریت سیستم های انگیزه بخشی به پرسنل بازاریابی و فروش و بازاریابی
• مشاور و مدرس بازاریابی و فروش برای تدوین آیین نامه های اجرایی مانند آیین نامه پورسانت و حقوق دستمزد وصول مطالبات و مشتری مداری و CRM
• مشاور و مدرس بازاریابی و فروش در راستای افزایش بازاریابی و فروش و بهبود عملکرد بازاریابی و فروش sales boost consulting
• استقرار مشاور و مدرس بازاریابی و فروش در سازمان و شرکت شما برای نظارت همیشگی به عملکرد سازمان شما
• مشاور و مدرس بازاریابی و فروش جهت تهیه برنامه بازاریابی و فروش sales plan ، هدفگذاری بازاریابی و فروش targeting sales و ...
• مشاور و مدرس بازاریابی و فروش جهت استقرار واحد مهندسی بازاریابی و فروش اجرایی و کاربردی در شرکت sales engineering system
• مشاور و مدرس بازاریابی و فروش جهت ارایه راهکاری نوین ومدرن بازاریابی و فروش modern sales consulting
برچسبها: مدرس فروش, مدرس بازاریابی, استاد بازاریابی, استاد فروش, مدرس اصول و فنون مذاکره
مدرسه بازاریابی و فروش آمادگی دارد تا برای توانمندسازی پرسنل شما آموزش ها را درمحل سازمان و شرکت شما برگزار کند
برچسبها: مدرس بازاریابی, استاد بازاریابی, معلم بازاریابی, مشاور بازاریابی, سخنران بازاریابی
آموزش در محل توسط گروه تخصصی gmas.ir
ویگوتسکی یکی از معروف ترین نظریه پردازان رشد شناختی معتقد است: “کنش متقابل میان یادگیرنده و محیط اجتماعی او اهمیت بسبرچسبها: مدرس بازاریابی, استاد بازاریابی, معلم بازاریابی, مشاور بازاریابی, سخنران بازاریابی
ادامه مطلب...
مدرس بازاریابی, استاد بازاریابی, معلم بازاریابی, مشاور بازاریابی ,سخنران بازاریابی, مشاوره مارکتینگ ,تدریس بازاریابی, آموزش بازاریابی ,مشاور مارکتینگ, معلم مارکتینگ, دوره بازاریابی, مدرس تحقیقات بازاریابی ,مدرس, مدرس فروش, مدرس تحقیقات بازار, مشاور تحقیقات بازار, آموزش دوره بازاریابی ,مدرس اصول و فنون مذاکره, بازاریابی صنعتی, دوره اجرای پروژه های چیدمان فروش, مدرس بازاریابی, وفاداری مشتری ,تدریس مارکتینگ ,مشاوره بازاریابی, استاد اصول و فنون مذاکره, کلاس رفتار سازمانی, مدرس رفتار سازمانی, سخنران رفتار سازمانی, دوره رفتار سازمانی
برچسبها: بازاریابی و فروش, دوره های بازاریابی, برند و بازاریابی, تکنیک های فروش
برچسبها: مدرس بازاریابی, مدرس فروش, مشاور فروش, مشاور بازاریابی, مدرس مذاکره
بازاریابی
دورههای بازاریابی و فروش
دورههای بازاریابی و فروش ۱) اصول و مبانی بازاریابی (بازاریابی در بازارهای در حال رکود) ۲) ده گناه نابخشودنی بازاریابی ۳) بازاریابی خلاق ۴) فرصتشناسی، کلید موفقیت در بازاریابی ۵) اصول و فنون تبلیغات تجاری ۶) اشتباهات رایج در تبلیغات ۷) آسیبشناسی تبلیغات تجاری در ایران ۸) بازاریابی مستقیم (Direct Marketing) ۹) بازاریابی چریکی ۱۰) استراتژی اقیانوسهای آبی، راهی نو برای پیروزی در فضای رقابتی ۱۱) بازاریابی صنعتی: تکنیکها و روشهای بازاریابی برای فروش به سازمانها و مؤسسات ۱۲) بازاریابی خدمات ۱۳) بازاریابی خدمات بانکی ۱۴) بازاریابی گردشگری ۱۵) بازاریابی در صنعت ساختمان ۱۶) بازاریابی بیمه ۱۷) مدیریت نام و نشان تجاری (Brand Marketing) ۱۸) کارگاه آموزشی شیوه تهیه برنامه بازاریابی (Marketing Plan) ۱۹) ارتباطات یکپارچه بازاریابی (Integrated Marketing Communication: IMC) ۲۰) روانشناسی فروش و شناخت رفتار مصرفکننده ۲۱) مدیریت ارتباط با مشتریان (Customer Relationship Management: crm) ۲۲) سنجش رضایت مشتریان (Custom Satisfaction Management: CSM) ۲۳) اصول و تکنیکهای مشتریمداری …
ادامه مطلب »فروش ایرانی و فروشندگی ایرانی
اولین سمینار بزرگ کاربردی و آموزشی فروش ایرانی و فروشندگی ایرانی همراه با اعطای گواهینامه رسمی از شرکت مخاطبان دوره: فروشندگان، بازاریان، کسبه، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، معاونت های مختلف، اصناف، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها، کارکنان صفی و ستادی سازمانها، مدیران روابط عمومی، کارکنان بخش های مختلف، فروشندگان، کارمندان وکارکنان بخش بازاریابی و فروش، دست اندرکاران صنعت تبلیغات و بازاریابی و…. شرکت های سرمایه گذاری شرکت های کارگزاری شرکت های تجاری بانکها و.موسسات اعتباری شرکت های تامین سرمایه شرکت های بیمه فعالان مالی و اقتصادی کشور صندوق های سرمایه گذاری دانشگاههای کشور شرکت های سهامی عام فعال در بورس معامله گران بازارهای بورس سرمایه گذاران دانشجویان رشته های مهندسی مالی،مهندسی صنایع,مدیریت مالی,مدیریت بازرگانی، حسابداری،اقتصادو…… هدف از دوره: فروش به سبک ایرانی و رفتار مصرف کنندگان ایرانی و شیوه های برخور با مشتریان ایرانی، آشنایی مخاطبان با شیوه ها و تکنیک های فروش در ایران، مدیریت …
ادامه مطلب »جذب مشتری و وفادارسازی مشتریان
بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری خدمات پس از فروش اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها به صورت کاربردی اجرایی مخاطبان دوره: فروشندگان، دانشجویان و اساتید، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، معاونت های مختلف، اصناف، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها، کارکنان صفی و ستادی سازمانها، مدیران روابط عمومی، کارکنان بخش های مختلف، فروشندگان، کارمندان وکارکنان بخش بازاریابی و فروش، دست اندرکاران ارتباطات و روابط عمومی، دست اندرکاران صنعت تبلیغات و بازاریابی و…. هدف از دوره: آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش اساتید دوره: علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف ۱۲ عنوان کتاب بازاریابی و فروش ) علی خویه مجری طرح های مهندسی فروش مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی …
ادامه مطلب »فروش موثر در فروشگاه های آنلاین
با ذکر ۳ نمونه در مورد اینکه چگونه وب سایتی برای فروش موثر یک محصول طراحی کنیم در خدمت شما هستیم . طراحی یک وب سایت برای فروش موثر یک محصول قبل از اینکه بخوایم در مورد مسائل فنی و دقیقتر صحبت کنیم باید اول بدونم منظورمون از یک وب سایت برای فروش موثر یک محصول چیه ؟ منظور ما وب سایتیست که اطلاعات محصول مورد نظر ما رو داخل خودش قرار داده باشه و اون اطلاعات به شکلی به نمایش گذاشته بشه که بتونه در فروش اون محصول موثر باشه و صرفا معرفی کننده محصول نباشه که اصطلاحا از این سایت ها و صفحات با نام صفحات فرود نام برده میشه . زمانی که بحث فروش و مسائل مالی هست ما باید به موارد زیادی توجه داشته باشیم ، از جمله جذب و متقاعد کردن مشتری در کمترین زمان ممکن و فراهم آوری بستر مناسب برای خرید محصول و …
ادامه مطلب »
برچسبها: بازاریابی و فروش, دوره های بازاریابی, برند و بازاریابی, تکنیک های فروش
بازاریابی
برنامه کلاسهای آموزشی
برنامه کلاسهای آموزشی تاریخ روز عنوان دوره نوع دوره ۱۴ مرداد دوشنبه-چهارشنبه بازرگانی خارجی جامع ۲۲ مرداد پنجشنبه-جمعه مدیریت مالی جامع ۲۳مرداد جمعه روانشناسی ارتباط با مشتری کارگاه ۲۷ مرداد سه شنبه فنون مذاکرات حرفه ای کوتاه مدت ۳۰مرداد پنجشنبه- جمعه مدیریت فروش جامع ۳۱مرداد شنبه ایده یابی در شرکتها کارگاه ۳۰ مرداد جمعه تکنیک های متقاعدسازی مشتریان کارگاه ۲۴شهریور یکشنبه- سه شنبه مدیریت فروش جامع ۲۲شهریور یکشنبه بازرگانی خارجی جامع ۱۸شهریور دوشنبه – چهارشنبه کامفار(مقدماتی و پیشرفته) جامع ۸ و ۱۰ یکشنیه و سه شنبه شیوه های ایجاد انگیزه در کارکنان و مدیران فروش کارگاه ۱۵و۱۷ یکشنبه و سه شنبه اندازه گیری رضایت مشتریان و مهارتهای برخود با مشتریان ناراضی کارگاه ۲۲و۲۴ یکشنبه و سه شنبه مهارتهای ارتباطی و نقش آن در اثربخشی فروش کارگاه ۳۰شهریور شنبه- دوشنبه بازاریابی و فروش الکترونیکی جامع ۱۹و۲۰ پنجشنبه و جمعه روشها و تکنیکهای پیش بینی فروش کارگاه ۲۷ جمعه عارضه یابی …
ادامه مطلب »۴۰ نکته کلیدی از سخنان برایان تریسی در همایش تهران
۴۰ نکته کلیدی از سخنان برایان تریسی در همایش تهران ۱- با ارزش ترین دارایی ما توانایی کسب درآمد است نه آن پولی که به دست می آوریم. توانایی از دست نمی رود اما پول و ثروت ممکن است بارها از دست برود. ۲- موفقیت مانند نردبان است و مهارت های ما پله های آن را می سازد، اگر پله ها کامل نباشد، ما نمی توانیم از نردبان بالا برویم. ۳- پتانسیل انسان آنقدر زیاد است که می توان صد زندگی همزمان داشته باشد. ما می توانیم هر چیزی را بیاموزیم ودر هر امری متخصص شویم. ۴- آموزش کلید موفقیت است ولی چون سخت و وقت گیر است و بیشتر انسان ها تنبل اند کسی برای یادگیری اهمیت قائل نمی شود. ۵- امروزه نه تنها باید هوشمندانه کار کرد بلکه باید هوشمندانه وسخت کار کرد تا به ثروت و موفقیت نائل شد. ۶- اهمیت کلمات در زندگی بسیار مهم است. …
ادامه مطلب »اشتباهات بازاریابی
۱۰ اشتباه رایج در بازاریابی تلفنی را شرح خواهیم داد. این جملات را بسیار شنیده ایم: “نمی دانم در تماس های تلفنی چه باید گفت و چگونه باید مشتری را جذب کرد.” یا “در این هفته نتوانسته ام هیچ مشتری جدیدی بیابم.” آیا تا کنون برای شما پیش آمده است که از ناکامی های متعدد خسته شوید و فروش شما از طریق مکالمات تلفنی متوقف شود؟ هر یک از اشتباهات زیر می تواند جذابیت فروش را از تجارت شما بگیرد و آن را متوقف کند. ۱- تحمیل اجناس و خدمات به مشتری بیشتر ما از افرادی که همواره از خود تعریف می کنند و می خواهند خود را در نظر دیگران بلند مرتبه نشان دهند، خوشمان نمی آید. این امر در تجارت نیز صادق است. آیا شما دائما دربارۀ محصولات و خدمات خود و مزایای آن ها صحبت می کنید؟ این کار مشتریان را به عقب می راند. فقط دربارۀ …
ادامه مطلب »روانشناسی فروش و بازاریابی
روانشناسی فروش و بازاریابی (۲۴ ساعت) مدرسان : آقای علی خویه و خانم فهیمه احمدی مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ……. سرفصل ها و برخی از مطالب تکنیک های شناسایی افراد …
ادامه مطلب »روانشناسی ارتباط با مشتریان
روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) مدرس:علی خویه مجری طرح های مهندسی فروش مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ……. نمونه هایی از کارگاه های آموزشی دوره مدیریت بازاریابی و فروش حرفه ای o دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای سطوح آموزش عمومی ساعت اصلی ساعت جمع کل (ساعت) مقدماتی مبانی سازمان و مدیریت ۲ مبانی ارتباطات …
ادامه مطلب »کارگاه آموزشی CSM,CRM
کارگاه آموزشی CSM,crm دوره آموزشی تکنیک ها شیوه ها و اصول ارزیابی رضایت مشتریان اصول سنجش رضایت مشتریان تکنیک های مدیریت ارتباط با مشتری سرفصلهای کارگاه آموزشی CSM,crm اهمیت مشتری ( مشتری مداری ) تعریف مشتری( مشتری مداری ) تعریف رضایت ( روش های اندازه گیری رضایت مشتری ) تعریف رضایت مشتری تعریف رضایتمندی فلسفه رضایتمندی ( روشهای اندازه گیری رضایت مشتری ) بررسی رضایتمندی شناسائی نیازمندی موضوعات مورد مطالعه در زمینه شناسائی مشتری(روشهای اندازه گیری رضایت مشتری) انواع مختلف مشتری( روش های اندازه گیری رضایت مشتری ) فلسفه به حداکثر رساندن رضایت مشتری ( مشتری مداری ) نقش کارکنان درجذب رضایت مشتری( روش های اندازه گیری رضایت مشتری ) انگیزه های اقتصادی تعهد سازمان به رضایت مشتری( روش های اندازه گیری رضایت مشتری ) روشهای مختلف شرکت ها برای پیگیری رضایت مشتریان( روش های اندازه گیری رضایت مشتری ) همیشه حق با مشتری است ( ۲۵ نکته ) تعریف …
ادامه مطلب »دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت
دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت برای آموزش، بهتر است درست هزینه گردد. همیشه ارگان ها و سازمان ها از اثربخشی آموزش بسیار ناراضی هستند به نظر شما اثربخش ترین آموزش چه نوع آموزشی است که بتواند تغییر در رفتار فردی و گروهی سازمانی داشته باشد و بهره وری یک سازمان را افزایش دهد؟ آقای علی خویه خود یکی از محققین متدهای آموزش می باشد که می توانید مشاوره از ایشان در اجرای اثربخشی مشاوره هاو آموزش های خود از ایشان استفاده نمایید. علی خویه ، متمایز در شیوه آموزش و اجرا آموزش یکی از ارکان اصلی هر سیستم به شمار میرود که کارآیی هر نظام بستگی به آن دارد. اما یکی از مشکلات نظام تعلیم و تربیت، مربوط به عدم آشنایی و عدم استفاده از الگوها و روشهای پیشرفته آموزش است. آیا تدریس فقط تدریس است؟ آیا آموزش روشها و الگوهایی دارد؟ بهترین متد آموزش …
ادامه مطلب »بازاریابی و برندسازی موسسات آموزشی
سمینار بازاریابی موسسات خدماتی و اثربخش تکنیک های بازاریابی آموزشی روش های بازاریابی آموزشی محتوای سمینار: سمینار بازاریابی خدمات آموزشی ۱– اثربخش ترین رسانه ای موسسات آموزشی چگونه باید بررسی شود ۲– در برنامه های بازاریابی موسسات آموزشی چه شاخص هایی مهم است ۳– شاخص های مهم در تحقیقات بازاریابی موسسات آموزشی چیست ۴– وضعیت بازار موسسات آموزشی چگونه است ۵– عوامل موفقیت در بازاریابی آموزشی چیست ۶– برای پیشبرد فروش و بازاریابی موسسات آموزشی چه برنامه هایی باید داشت ۷– استراتژی ها و تکنیک های بازاریابی تبلیغات و فروش خدمات آموزشی چگونه می باشد تکنیک های بازارسازی بازارگرمی و بازارداری در مراکز آموزشی استراتژی های بازاریابی و فروش پارتیزانی در موسسات و مراکز آموزشی بازاریابی خلاق و کم هزینه در صنعت آموزش جعبه ابزار وآمیخته بازاریابی آموزشی فرایند مدیریت بازاریابی آموزشی Education marketing هدفگذاری در بازارآموزش جایگاه یابی در بازارآموزش فرایند ۶ مرحله ای بازاریابی و فروش …
ادامه مطلب »دوره مدیریت بازاریابی با تاکید بر مهارتهای فروش و مذاکره
دوره مدیریت بازاریابی با تاکید بر مهارتهای فروش و مذاکره هدف کسب مهارت های تخصصی در زمینه فروش و مذاکرات فروش همچنین آشنایی کامل با سیستم مدیریت شکایت مشتریان در جهت افزایش فروش. محتوای دوره: • تعاریف و مفاهیم پایه • جهت گیری شرکت ها در مورد بازار یابی و فروش در شرایط مختلف محیط بازارها • تفاوت فروشندگان سفارش ساز و سفارش گیر • ویژگیهای شخصیتی فروشندگان موفق • علم و هنر ترغیب خریداران • تکنیک های مشتری یابی • برنامه ریزی ملاقاتهای فروش • تکنیک های مصاحبه های فروش و پاسخگویی به ایراد ها و اعتراضات مشتریان • چگونگی نهایی کردن فروش و عقد قرارداد • ایجاد روابط بلند مدت با مشتریان و مدیریت شکایت مشتریان • دلایل اهمیت توانایی مذاکره کنندگان در عصر حاضر • انواع اهداف و استراتژی های مذاکرات • چهار رکن مذاکرات اصولی و منطقی • ویژگیهای شخصیتی مذاکره کنندگان • تکنیک های برخورد …
ادامه مطلب »
برچسبها: بازا
بازاریابی، فروش، برندسازی در صنعت نساجی و پوشاک
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی نساجی و پوشاک بازاریابی نساجی و پوشاک تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات صنعت نساجی و پوشاک مدرس : استاد علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی نساجی و پوشاک ، عضو انجمن های ملی و بینالمللی تخصصی، دارای بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی صدا و سیما و … www.khooyeh.ir www.khooyeh.com بازاریابی، فروش و برندسازی مانتو،لباس زنانه، لباس کودکان و بزرگسالان مدیریت بازاریابی نساجی و پوشاک فروش و بازاریابی نساجی و پوشاک تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش صنعت نساجی و پوشاک بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات …
ادامه مطلب »دوره های بازاریابی و فروش
دوره های بازاریابی و فروش ردیف نام دوره استاد ۱ اصول بازاریابی ۲ اصول و فنون مذاکرات حرفه ای ۳ اصول خرده و عمده فروشی آقای خویه ۴ بازاریابی و فروش تلفنی آقای خویه ۵ اصول گزارش نویسی و جمع آوری اطلاعات بازار آقای خویه ۶ مدیریت منطقه ویزیت آقای خویه ۷ اصول شناسایی و تحلیل رفتار مصرف کننده آقای خویه ۸ پخش و لجستیک آقای خویه ۹ بازاریابی و فروش بین المللی آقای خویه ۱۰ روانشناسی ارتباط با مشتری ۱۱ مدیریت زمان آقای خویه ۱۲ روانشناسی تکنیک های تخفیف در فروش آقای خویه ۱۳ روش های طبقه بندی مشتریان و روش های جذب مشتریان از دست رفته ۱۴ هدف گذاری فروش آقای خویه ۱۵ مراحل فروش آقای خویه ۱۶ اصول و مهارت های کار تیمی ۱۷ روش های خلاقیت و نوآوری در فروش آقای خویه ۱۸ تحلیل رفتار فروش رقبا …
ادامه مطلب »دوره های بازاریابی و فروش
بازاریابی دوره های مدرسه بازاریابی به طور جداگانه در جدول پیوست می باشد مهندسی بازار و بازاریابی بوشهر س بازرگانی کرمانشاه البرز و گرگان دانشوران … تکنیک ها و شیوه های برخورد با مشتریان ناراضی دانشگاه تربیت مدرس بانک ملت و .. روش ها و سیستم های جذب مشتریان از دست رفته آیسودا، پاک ، یام یام و .. پروموشن و مدیریت ترویج و توسعه بازاریابی افزایش فروش کاتالیزور فروش سنندج البرز، پرژک تهران دماوندو.. انگیزش و مدیریت انگیزه در فروش و بازاریابی اصفهان شرکت گاز، تهران به پخش تکنیک های بالا بردن بهره وری نیروهای انسانی در فروش و بازاریابی کیش میتا و همدان سازمان با… سیستم های کنترل کیفیت و روشهای اجرای آن تهران نیس سرت و … مدیریت برند نام و نشان سازی برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری هویت سازی برند انجمن دانشگاه تهران و بیمه پارسیان، ایرانسل و .. بازاریابی املاک و مستغلات برج …
ادامه مطلب »بازاریابی در یک کلام؛ جلب رضایت مشتری
هدف بازاریاب این است که جذابیتها و نیازهای بازارهای خاص را درک و بازاری را انتخاب کند که بتواند نیازهای آن را به بهترین شکل تامین نماید. از سوی دیگر، بازاریاب میتواند محصولات و کالاهایی را تولید و به این بازار عرضه کند که موجب افزایش ارزش مورد نظر مشتری گردد و او را ارضا کند، که در نتیجه فروش شرکت بالا میرود و سود به دست میآید. بسیاری از مردم چنین میاندیشند که بازاریابی تنها به معنی فروش و تبلیغ است. اگر بدانیم که فروش و تبلیغ، فقط بخش نمایان (علامت بزرگ) بازاریابی است جای شگفتی نیست. امروزه نباید بازاریابی را به مفهوم قدیمی آن یعنی فروش - معرفی محصول و فروش - در نظر آورد، بلکه باید به مفهوم نوین آن یعنی برآوردن نیازهای مشتری، توجه کرد. اگر بازاریاب بتواند نیازهای مشتری را درک کند، محصولاتی را تولید و به بازار مصرف ارایه نماید که از بالاترین ارزش …
ادامه مطلب »بازاریابی و فروش لوازم برقی و الکترونیکی
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی لوازم برقی و الکترونیکی بازاریابی لوازم برقی و الکترونیکی تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی محصولات لوازم برقی و الکترونیکی راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات صنعت لوازم برقی و الکترونیکی مدرس : استاد علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی لوازم برقی و الکترونیکی ، عضو انجمن های ملی و بینالمللی تخصصی، دارای بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی صدا و سیما و … www.khooyeh.ir www.khooyeh.com مدیریت بازاریابی لوازم برقی و الکترونیکی فروش و بازاریابی لوازم برقی و الکترونیکی تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش صنعت لوازم برقی و الکترونیکی بازاریابی محصولات لوازم برقی و الکترونیکی راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات …
ادامه مطلب »بازاریابی و فروش لوازم آشپزخانه
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی لوازم آشپزخانه بازاریابی لوازم آشپزخانه تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی محصولات لوازم آشپزخانه راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات صنعت لوازم آشپزخانه مدرس : استاد علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی لوازم آشپزخانه، عضو انجمن های ملی و بینالمللی تخصصی، دارای بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی صدا و سیما و … www.khooyeh.ir www.khooyeh.com مدیریت بازاریابی لوازم آشپزخانه فروش و بازاریابی لوازم آشپزخانه تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش صنعت لوازم آشپزخانه بازاریابی محصولات لوازم آشپزخانه راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات علی خـویه www.khooyeh.com www.khooyeh.ir مدرس دانشگاه، مشاور محقق و مجری پروژه های مختلف در سراسر کشور، مدرس و مشاور …
ادامه مطلب »بازاریابی و فروش تاسیسات ساختمان
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی تاسیسات مکانیکی ساختمان بازاریابی تاسیسات مکانیکی ساختمان تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی محصولات تاسیسات مکانیکی ساختمان راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات صنعت تاسیسات مکانیکی ساختمان مدرس : استاد علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی تاسیسات مکانیکی ساختمان، عضو انجمن های ملی و بینالمللی تخصصی، دارای بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی صدا و سیما و … www.khooyeh.ir www.khooyeh.com تاسیسات گرمایشی – پکیج و شوفاژ تاسیسات سرمایشی تاسیسات بهداشتی (آب و فاضلاب) تاسیسات تهویه مطبوع تاسیسات استخر (استخر، جکوزی، سونا) تاسیسات آتشنشانی (اعلام حریق، اطفا حریق) تاسیسات گازرسانی اجرا و طراحی آسانسور، پله برقی، فواره و آبنما، تاسیسات گازهای طبی سیستمهای بخار آسانسور , بالابر و پله برقی سیستم تهویه مطبوع شوتینگ …
ادامه مطلب »مدیریت بازاریابی و فروش واحدهای آپارتمانی تجاری و مسکونی
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی واحدهای آپارتمانی تجاری و مسکونی بازاریابی واحدهای آپارتمانی تجاری و مسکونی تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی واحدهای آپارتمانی تجاری و مسکونی راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات واحدهای آپارتمانی تجاری و مسکونی مدرس : استاد علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی واحدهای آپارتمانی تجاری و مسکونی، عضو انجمن های ملی و بینالمللی تخصصی، دارای بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی صدا و سیما و … www.khooyeh.ir www.khooyeh.com مدیریت بازاریابی واحدهای آپارتمانی تجاری و مسکونی فروش و بازاریابی واحدهای آپارتمانی تجاری و مسکونی تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش واحدهای آپارتمانی تجاری و مسکونی بازاریابی واحدهای آپارتمانی تجاری و مسکونی راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات …
ادامه مطلب »کلاس های آموزشی بازاریابی، فروش، برندینگ، مدیریت، مذاکره و تبلیغات
دوره های آموزشی کوتاه مدت تدبیر مالی استراتژیهای کاهش هزینه تیر ۵ شنبه ۱۱ کارگاه مهارتهای فروش حرفه ای تیر جمعه ۱۲ جامع مدیریت فروش تیر ۵ شنبه وجمعه ۲۵ جامع بازارهای جهانی فارکس تیر ۵ شنبه و جمعه ۲۵ کارگاه مهارتهای ارائه شفاهی موثر تیر جمعه ۲۶ کارگاه زبان بدن BODY LANGUAGE مرداد شنبه ۳ جامع بازرگانی خارجی مرداد دوشنبه وچهارشنبه ۷ کوتاه مدت کمپین نو یسی فروش مرداد سه شنبه ۱۳ جامع حسابداری مرداد دوشنبه و چهارشنبه ۲۱ جامع مدیریت مالی مردا د ۵ شنبه و جمعه ۲۲ کارگاه روانشناسی ارتباط با مشتری مرداد جمعه ۲۳ کوتاه مدت فنون مذاکرات حرفه ای مرداد سه شنبه ۲۷ برنامه های آموزشی مدرسه بازاریابی و فروش ایران ردیف ماه نام دوره تاریخ شروع روزهای برگزاری مدت دوره ۱ فروردین قراردادهای تجاری ۳۰ سه شنبه ۲۰ ۲ فروردین مهارت های دفاع کلامی ۲۵ سه شنبه ۹ ۳ فروردین آشنایی با …
ادامه مطلب »
برچسبها: بازاریابی و فروش, دوره های بازاریابی, برند و بازاریابی, تکنیک های فروش